Skip to main content
Logo Maxfitness

Pentru achiziționarea abonamentului contacați-ne la numărul:

060 400 700

Sau lăsați datele de contact și revenim cu un apel

Intoduceți numărul de telefon din 8 cifre fără 0

Programe de dans

Programe de dans - Max Fitness Chisinau Riscani

Programe de dans  

Programele de dans la cluburile de fitness adună întotdeauna sala plină, deoarece aceasta este o ocazie minunată de a învăța cum să dansezi la orice vârstă și indiferent de pregătirea fizică. Acestea se deosebesc de lecţiile la studiouri specializate, iată de ce dacă ai făcut coregrafie fii gata pentru următoarele:

Nivelul mediu de sarcină și coregrafie.

  1. Orice membru al clubului de fitness poate veni la antrenamentele de dans, de aceea nivelul de sarcină și coregrafie este mediu. Nu există restricţii de vârstă – pot frecventa antrenamentul atât tinerele, cât şi clientele de vârstă înaintată. De asemenea, grupul diferă - unele persoane frecventează cu regularitate, dar cea mai mare parte a grupului diferă de la un antrenament la altul. Dar nu te vei plictisi - antrenamentele la cluburile de fitness sunt întotdeauna distractive şi pozitive. 
  2. O lecție - un dans. Formatul clasic al antrenamentului de dans la clubul de fitness este următorul: încălzirea-însuşirea dansului-repetarea dansului de mai multe ori - încheierea. Face excepţie Zumba: o piesă nouă - un dans nou. Aceasta înseamnă că la un antrenament vei însuşi 8-10 dansuri diferite. Această abordare îi poate surprinde pe dansatorii profesioniști obișnuiți să învețe un dans câteva luni.  
  3. Se acordă atenţie minimă tehnicii. La cluburile de fitness se acordă atenție minimă tehnicii - vei şti şi vei efectua mișcări de dans, dar ele nu vor fi cizelate până la perfecţiune ca în cazul dansatorilor profesioniști.  
  4. Fortificarea sistemului cardiovascular. Antrenamentele de dans la cluburile de fitness fac parte din categoria cardio – la astfel de antrenamente, pulsul nu depășește 60-70% din indicele maxim. La lecţiile în studiouri specializate, adesea există intervale de intensitate scăzută - pentru perfecționarea tehnicii, pentru exerciţii de flexibilitate etc. 
  5. Atitudine pozitivă față de toți membrii grupei. Tehnicile de însuşire a dansului în cluburile de fitness se deosebesc radical de tehnicile care se practică în studiourile specializate. Sarcina instructorilor din studiouri este de a cizela tehnica perfectă sau de a vă pregăti pentru campionat.  Sarcina instructorului la clubul de fitness este de a vă încărca cu energie pozitivă.
  6. Lipsa costumelor şi pantofilor de dans. La antrenamentele de dans în cluburile de fitness, clienții vin în îmbrăcăminte sportivă și adidași.  Dacă doreşti să exersezi în pantofi pentru profesioniști, cere permisiunea instructorului. 

Programe de dans în Chişinău

La Max Fitness vei găsi Latina, Zumba şi Strip Dance. Dacă scopul este de a învăţa să dansezi optează pentru Latina sau Strip Dance. Dacă doreşti să te distrezi și să arzi 500 de calorii – alege Zumba. 

Zumba

Zumba este program de fitness bazat pe dansuri latino-americane. Autorul ei este Alberto Perez, instructor de fitness din Columbia. Dacă la alte activități de dans, de exemplu, latina, vei învăța un singur dans, atunci la zumba vei însuşi 8-10.  Nu este complicat – coregrafia este foarte simplă și include doar câteva mișcări. Rezultatul unui astfel de antrenament este: peste 500 de calorii arse și o încărcătură pozitivă pentru toată ziua!

Latina

Antrenamentul de Latina sunt însoţite de muzică latino-americană, dar care se deosebeşte radical de Zumba. La Latina se acordă mai multă atenție tehnicii, mișcările sunt mai complexe şi pot fi însuşire fără muzică. În urma unui astfel de antrenament vei însuşi un dans.

Strip Dance

Antrenamentul de Strip Dance (ссылки) este destinat celor, care doresc să devină mai flexibili. Are similitudini cu Latina - timp de o oră vei însuşi un dans sub o anumită piesă. La acest antrenament nu-şi are locul vulgaritatea, vei învăţa să fii mai deschis, să simţi muzica şi să te mişti mai plastic. Efectele suplimentare sunt: îmbunătățirea flexibilităţii și mobilității articulațiilor.

Cerințe faţă de programele de dans

  1. Dacă practici dansul de tip cardio, atunci frecventează antrenamentul cel puțin o dată pe săptămână. Zumba este cea mai potrivită în acest scop – anume la acest antrenament, inima bate în ritm optim (60-70% din indicele maxim).
  2. Dacă scopul este de a învăţa să dansezi, atunci practică dansul de 2-3 ori pe săptămână.  

Programe de dans la Max Fitness din sectorul Râşcani

  1. Antrenamente de dans: Latina, Zumba şi Strip Dance
  2. Posibilitatea de a practica dansurile cu instructor personal.
  3. Posibilitatea de a evolua cu grupul de dans la evenimentele Max Fitness - Ziua clubului, celebrarea Anului Nou etc.

 

ÎNCĂ NU SUNTEȚI SIGURI CE SĂ ALEGEȚI?

Sunați-ne și vă vom ajuta să alegeți cel mai potrivit abonament pentru necesitățile dvs.!

060 400 700

Sună