Skip to main content
Logo Maxfitness

Pentru achiziționarea abonamentului contacați-ne la numărul:

060 400 700

Sau lăsați datele de contact și revenim cu un apel

Intoduceți numărul de telefon din 8 cifre fără 0

Cardio exerciții

Cardio exerciții -  Max Fitness Chisinau Râşcani

Cardio este un antrenament care îmbunătățește starea sistemului cardiovascular. Este vorba despre o anumită frecvență cardiacă - la un astfel de antrenament, pulsul nu trebuie să depășească 60-70% din maximul convenţional. Formula aproximativă de calcul este: 220 - vârsta.  

Un alt efect al antrenamentelor cardio este reducerea raportului de grăsime, deoarece în timpul antrenamentelor în ritm mediu al organismului începe procesul de ardere a grăsimilor. 

Cardio în Chişinău

Dacă doriți să vă îmbunătățiți starea sistemului cardiovascular, alegeți un antrenament cardio care să se potrivească tipului de temperament. 

Alergare 

Alergarea este cel mai popular tip de antrenament cardio.  Principalul său neajuns este monotonia, care nu se potriveşte oricărui tip de temperament. Dacă te impui să alergi, caută alternative - există numeroase antrenamente benefice pentru inimă. 

Bicicleta 

Ciclismul poate fi mai distractiv, decât alergarea. Însă dacă pentru alergări nu ai nevoie de echipament special, doar de dorinţă şi o pereche de adidaşi comozi, atunci pentru antrenamentul cardio este necesară o bicicletă - una proprie sau închiriată. Un alt dezavantaj al antrenamentelor în aer liber este vremea nefavorabilă.  

Aparate multifuncţionale cardio  

Dacă nu-ţi place să te antrenezi în aer liber, atunci mergi la sală. Nu este neapărat să-ţi ocupi locul la banda de alergare, la dorinţă aceasta poate fi înlocuită cu bicicleta eliptică, bicicleta sau simulatorul de canotaj. Dar nu uita de contraindicaţii. De exemplu, dacă ai exces de greutate, optează pentru bicicleta eliptică. În cazul bolilor aparatului locomotor, care impun o serie de restricţii cum ar fi excluderea sarcinilor axiale, atunci optează pentru bicicleta orizontală.

Bike

Bike-ul este o alternativă pentru aparatele cardio (ссылка). Acesta este un antrenament de grup pe biciclete speciale, care imită deplasarea pe teren accidentat. Urcuşuri, coborâșuri, accelerări - antrenamentul va trece foarte repede. La Max Fitness există două antrenamente Bike - 30 de minute și 45 de minute. Îţi recomandăm să începi cu cele cu durata de jumătate de oră. 

Antrenamente de grup  

În graficul programelor de grup vei găsi şi alte antrenamente cardio, în afară de Bike, cum ar fi step. De obicei, acestea sunt antrenamente cu propria greutate fără echipament suplimentar, care includ numeroase salturi şi mişcări. Avantajul antrenamentelor de grup este motivația care vine din partea altor participanți la grup, muzica energică și programul eficient.

Dansuri

Dansurile la cluburile de fitness se deosebesc de lecţiile la studiourile coregrafice. În cluburile de fitness se pune accentul doar pe fortificarea sistemului cardiovascular - aici se dansează fără oprire într-un anumit ritm și pentru ca pulsul să nu scadă sub 60% din pulsul maxim. La studiourile de dans se acordă o mare atenţie anume tehnicii - pulsul se reduce şi procesul de ardere a grăsimilor se opreşte. La Max Fitness vei găsi antrenamente de grup Latina, Zumba şi Strip Dance

Arte marţiale 

O altă alternativă alergărilor sunt artele marţiale. Luptătorii acordă o atenţie deosebită dezvoltării rezistenţei şi sistemului cardiovascular, aleargă mult şi fac sărituri cu coarda. La cluburile de fitness, se pune accentul pe cardio, iar în sălile specializate - pe tehnică și tactică. 

Cerinţe faţă de cardio

  1. Asigură-te că pulsul nu depășește 60-70% din indicele maxim - în acest ritm bate inima atunci când lucrezi în ritm mediu. Pentru a monitoriza pulsul, utilizează cardiomonitoare (brăţări fitness şi ceasuri inteligente) sau centuri speciale conectate la o aplicație de pe smartphone.  
  2. Antrenează-te de la 40 de minute până la o oră. Mai puţin nu are sens. Mai mult, nu este necesar. Nu uita să consumi suficientă apă în timpul antrenamentului cardio - ea face sângele mai puţin vâscos, iar inima nu va fi pusă la grea încercare. 
  3. Efectuează cardio cel puţin o dată pe săptămână, dar mai bine de două ori. Rezervă o zi aparte pentru cardio. Fă acest lucru indiferent de obiectivul antrenamentului - chiar scopul este de a creşte masa musculară, nu ignora sănătatea inimii.

Cardio la Max Fitness din sectorul Râşcani

  1. O sală cardio spaţioasă cu diverse aparate cardio - de la benzi de alergare până la bicicletă pentru mâini. Brendul aparatelor cardio este Technogym, Italia.
  2. Două antrenamente Bike – de 30 de minute şi de 45 de minute.
  3. Antrenament cardio de grup Step.
  4. Antrenamente de dans:Latina, Zumba şi Strip Dance.
  5. Ring de box în centrul sălii de forţă. 
  6. Echipamente suplimentare cu care se poate exersa cardio de sine stătător în sala de forţă - coarde, step etc. 
     

 

ÎNCĂ NU SUNTEȚI SIGURI CE SĂ ALEGEȚI?

Sunați-ne și vă vom ajuta să alegeți cel mai potrivit abonament pentru necesitățile dvs.!

060 400 700

Sună