Skip to main content
Logo Maxfitness

Pentru achiziționarea abonamentului contacați-ne la numărul:

060 400 700

Sau lăsați datele de contact și revenim cu un apel

Intoduceți numărul de telefon din 8 cifre fără 0

Antrenamente de forță

Antrenamente de forță - Max fitness Chisinau Riscani

De forţă 

Programele de forţă sunt antrenamente cu greutăţi (bare, gantere etc.) Rezultatul acestui tip de antrenamente este un corp reliefat și tonifiat, reducerea proporţiei de grăsime subcutanată, dezvoltarea forței și rezistenței. 

Eviţi antrenamentele de forţă de teama de a nu creşte masa musculară? Este o decizie eronată, deoarece în timpul lor nu vei creşte masa musculară. Pentru a creşte în volum este necesar de a efectua un set care să cuprindă de la 6 la 12 repetări cu greutăţi mari, iar în timpul antrenamentelor de grup vei efectua zeci de repetări cu greutăţi nu prea mari. 

În al doilea rând, fetele, în principiu, nu pot crește masa musculară excesiv fără utilizarea preparatelor hormonale, chiar dacă vor lucra cu greutăţi mari, acesta este specificul organismului femeii. 

La fel de important este regimul zilei și de alimentație - fără o cantitate suficientă de proteine raţia zilnică, fără somn deplin și multe alte nuanţe ale regimului orientat pe creşterea masei musculare, nici bărbaţii nu obţin rezultate vizibile. 

Programe de forță în Chișinău

Programele de forță sunt de două tipuri, în funcție de numărul de grupuri musculare implicate: generale și specializate.  În timpul antrenamentelor generale de forță, se prelucrează grupurile mari de mușchi, iar la cele specializate – grupurile musculare individuale, de exemplu, mușchii părţii superioare a corpului sau mușchii abdominali. Cele mai populare echipamente sunt halterele şi inelele de gantere, precum și bodibars și ganterele.  

Generale

Body Training 

Body Training este un antrenament de forță orientat pe grupurile musculare mari. Antrenorul poate folosi orice echipament, dar cel mai frecvent acestea sunt bodibaruri și gantere.  

Max Pump 

Max Pump este un antrenament de forță pentru grupurile mari de mușchi, folosind haltere şi inele de gantere. Cuvântul "haltere" nu trebuie să te sperie – alege inele mai ușoare, iar în măsură ce vei fi pregătit, vei creşte greutatea lor. 

Kinesis Shape 

Kinesis Shape este un antrenament de forță pe simulatoarele Kinesis. Ele au o particularitate aparte, nu limitează mişcările, care pot fi efectuate în mai multe dimensiuni. 

Interval Training 

Interval Training este un antrenament de interval în timpul căruia se alternează sarcina de intensitate moderată (faza de odihnă) cu sarcină de intensitate sporită (faza de forţă).  Poate fi atât alternarea blocului de forţă cu cardio, cât și o combinație a seturilor de forţă cu intensitate diferită.

TRX 

TRX este un antrenament de forță folosind TRX.  Acest tip de antrenamente au un specific, datorită poziției instabile a corpului, sunt prelucrate nu doar grupurile mari de mușchi, ci și mușchii stabilizatori.

Specializate

Leg Training este un antrenament de forță cu accent pe picioare.

Abs&Back este un antrenament de forță cu accentul pe mușchii abdomenului și al spatelui.

Upper Body este un antrenament de forță cu accentul pe partea superioară a corpului.

Lady’s Bum este un antrenament de forță cu accentul pe mușchii fesieri.

C Work  este un antrenament de forță cu accent pe mușchii corsetului.


Cerințe faţă de antrenamentele de forță  

  1. Frecventează antrenamentele de forţă cel puțin de trei ori pe săptămână. Antrenează-te peste o zi pentru a le oferi mușchilor pauza necesară pentru recuperare. Nu antrena același grup muscular câteva zile la rând: de exemplu, luni pune accentul pe picioare, iar miercuri concentrează-te asupra părţii superioare a corpului.  
  2. Alcătuieşte graficul în aşa fel, încât timp de o săptămână să prelucrezi toate grupurile de muşchi - ar putea fi atât trei antrenamente generale de forţă, cât şi câteva antrenamente specializate pentru diferite grupuri musculare.  
  3. Efectuează cel puțin un antrenament general de forță, indiferent de scopul antrenamentelor - chiar şi cei care fac yoga au nevoie de o carcasă musculară puternică. 
  4. Sporeşte greutatea treptat, fă acest lucru abia după ce ai însuşit perfect tehnica exerciţiului.
  5. Fii atent la recomandările instructorului.

Antrenamente de forţă la Max Fitness în sectorul Râşcani

  1. Max Fitness oferă cinci programe generale de forţă: Max Pump, TRX, Kinesis Shape, Interval Training и Body Training. Există antrenamente dimineața, seara și în weekend - graficul este alcătuit în aşa fel, încât să poţi combina comod antrenamentele.  
  2. Graficul de la Max Fitness include cindi programe de grup specializate: Leg Training, Abs&Back, Upper Body, Lady’s Bum, C Work.
  3. De asemenea, la Max Fitness ai posibilitatea de a te antrena cu instructor personal.
     

ÎNCĂ NU SUNTEȚI SIGURI CE SĂ ALEGEȚI?

Sunați-ne și vă vom ajuta să alegeți cel mai potrivit abonament pentru necesitățile dvs.!

060 400 700

Sună