Antrenează-te cu instructorul

Servicii

Noutățile clubului

De ce Maxfitness?

  • Maxfitness este un fitness club din Chişinău, situat în sectorul Râşcani, comod şi tehnologic.
  • Fitnessul în Chişinău este comod de practicat în cluburile, amplasate în apropiere de casă sau serviciu, de aceea, dacă locuieşti sau lucrezi în sectorul Râşcani, vino la o excursie la Maxfitness.
  • Designul de interior la Maxfitness se deosebeşte avantajos de cel de la alte fitness cluburi din Chişinău. Finisaj din lemn, geamuri panoramice, lumină naturală, flori vii, toate aceste detalii fac antrenamentele la Maxfitness maximal de confortabile.
  • Sala de antrenamente şi sala pentru programele de grup sunt dotate cu aparate multifuncţionale profesionale ale companiei italiene "Technogym", care de mai bine de 30 de ani proiectează echipamente sigure ţinând cont de specificul corpului. Pentru fitness cluburile din Chişinău la Maxfitness este amenajată o zonă cardio neobişnuit de spaţioasă, chiar şi în orele de vârf se va găsi loc pentru orice doritor pe banda de alergări. Încă o zonă rar întâlnită în sălile de sport din Chişinău este zona cu aparate multifuncţionale KINESIS, destinate pentru persoanele cu dizabilităţi. 
  • De asemenea, la Maxfitness veţi găsi o cafenea fitness, un solar, saună şi cabinet de masaj. Aici sunt toate cele necesare pentru a vă atinge scopul antrenamentelor şi a menţine rezultatele.

De ce e mai bine să optezi pentru un club de fitness lângă casă în Chişinău (de exemplu, la Râşcani)

Dacă vei alege clubul de fitness lângă casă sau oficiu, atunci sunt mai mici şansele că vei rata antrenamentele. Să analizăm detaliat de ce este mai bine să-ţi cumperi un abonament la un club de fitness de la Râşcani, dacă locuieşti sau lucrezi anume în acest sector.

1. Vei veni la antrenament chiar şi pe vreme rea.

Când la Chişinău (sau numai la Râşcani) ninge sau plouă - e foarte dificil să ajungi la clubul de fitness din cauza ambuteiajelor. Este practic imposibil să găseşti un taxi pe vreme rea, iar dacă ai maşină personală, cel mai probabil vei întârzia la antrenament.

Dacă te vei reţine cu 10-15 minute, vei rata încălzirea şi nu vei pregăti organismul corespunzător pentru efort. Sărind peste încălzire, creşte riscul de traumatisme, din această cauză instructorii antrenamentelor de grup ar putea să vă interzică accesul în sală.

Instructorul personal s-ar putea să te aştepte, însă fără încălzire antrenamentul va fi mai puţin eficient şi cu risc sporit de traumatisme. În cazul întârzierii ce depăşeşte 10 minute, instructorul personal are dreptul să nu desfăşoare antrenamentul, dar să nu vă întoarcă banii.

Dacă locuieşti sau lucrezi în apropiere de clubul de fitness, vei putea ajunge pe jos acolo pe orice vreme. 

2. Vei frecventa mai des decât de trei ori pe săptămână.

Graficul clasic al antrenamentelor este de trei ori pe săptămână, peste o zi. Dar în mod ideal cele trei antrenamente de forţă ar fi bine să fie însoţite cu un antrenament cardio şi unul de stretching, în total - 5 antrenamente pe săptămână.

Cu cât mai aproape locuieşti sau lucrezi, cu atât mai des vei veni la antrenament. De exemplu, dacă locuieşti în sectorul Râşcani al capitalei şi te antrenezi la un club de fitness din acelaşi raion, vei frecventa atât antrenamentele de forţă, cât şi cele cardio, de stretching sau de dans.

Dacă locuieşti sau ai serviciul mai departe de clubul de fitness, atunci cel mai probabil vei frecventa doar de 3 ori pe săptămână antrenamentele de forţă şi vei avea nevoie de mai mult timp pentru a-ţi atinge scopul stabilit. Dacă vei face şi antrenamente cardio, atunci vei consuma mai multe calorii şi vei accelera metabolismul, prin urmare se va accelera şi procesul de slăbire. Apropo, stretchingul la fel îmbunătăţeşte progresul - muşchii întinşi bine răspund mai eficient la efort. Ştiai că  este mare diferenţa între două sau trei antrenamente pe săptămână. Două antrenamente pe săptămână sunt practic inutile.

3. Vei putea alcătui graficul ideal de alimentaţie.

Rezultatele antrenamentelor depind foarte mult de alimentaţie. Cu cât mai aproape este sala de sport de casă sau oficiu, cu atât mai simplu va fi să alcătuieşti un grafic perfect de alimentaţie.

De exemplu, dacă te antrenezi în Chişinău la un club de fitness la Râşcani şi locuieşti la fel în sectorul Râşcani, atunci vei reuşit într-o oră să faci un duş, să-ţi schimbi hainele şi în aproximativ o oră să ajungi acasă. O oră după antrenament este practic timpul ideal pentru a lua masa, deoarece în acest răstimp organismul nu începe deocamdată să recupereze energia din propriile ţesuturi, fapt care nu afectează masa musculară. 

Atunci când locuieşti departe de clubul de fitness şi iei masa peste două ore după antrenament, din două motive nu faci bine pentru organism. În primul rând, peste o oră începe procesul de distrugere a muşchilor, pentru a recupera resursele consumate. În al doilea rând, mănânci prea târziu şi din această cauză acumulezi în greutate (trebuie să mănânci după antrenament).

4. Vei putea să te duci la clubul de fitness împreună cu prietenii sau colegii.

Vrei să te antrenezi în compania prietenilor? Atunci optează pentru un club de fitness mai aproape de casă, dacă eşti prieten cu vecinii sau mai aproape de serviciu, dacă comunici îndeaproape cu colegii.

De exemplu, dacă în Chişinău lucrezi în sectorul Râşcani, atunci este mai mare probabilitatea ca colegii să fie de acord să te însoţească la clubul de fitness, decât la o sală situată în alt sector al oraşului.

Apropo, adesea cluburile de fitness au oferte corporative pentru companii - vă veţi putea motiva reciproc făcând economie.

5. Vei reduce cheltuielile pentru transport.

Dacă veni vorba despre economie, la clubul de fitness situat nu departe de casă te vei putea duce pe jos. Este foarte plăcut să faci o plimbare până la un club de fitness de la Râşcani - vei avea de mers printr-o zonă verde sau pe bulevardul Moscova.

Cu cât mai departe locuieşti de clubul de fitness, cu atât mai mulţi bani vei cheltui pe transport - pe transportul public, taxi sau pe combustibil.

Întotdeauna le recomandăm clienților noștri să aleagă un club de fitness mai aproape de casă sau de oficiu, pentru că știm că numai așa vor veni la antrenament pe orice vreme și vor atinge rapid obiectivele stabilite pentru antrenament.